Приміська ЗОШ І-ІІІ ступенів


Меню сайту
Банер
Національна гаряча лінія Національна гаряча лінія
Категорії розділу
Відкриті уроки [0]
Відкриті уроки початкової школи
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 65
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Науково - методична робота – це цілісна, основана на досягненнях сучасної науки, передового досвіду, конкретного аналізу навчально-виховного процесу та рівня професійної компетентності педагогічних кадрів, система взаємопов’язаних дій (діагностичних, прогностичних, пошукових, аналітичних, організаційних) і заходів, спрямованих на всебічне підвищення педагогічної майстерності кожного педагогічного працівника та колективу в цілому, на вдосконалення і якісне покращення навчально-виховного процесу.

Управління науково-методичною роботою здійснює завідувач районного (міського) методичного кабінету (центру), а безпосередньо її організовує з певними педагогічними працівниками відповідний методист кабінету (центру).

 Цілі, основні завдання та зміст науково-методичної роботи.

 Головною метою науково-методичної роботи є забезпечення неперервного і цілеспрямованого професійного розвитку педагогічних працівників відповідно до вимог кваліфікаційних характеристик.

Цілі та завдання науково-методичної роботи з педагогічними працівниками є не передбачувані еталонні параметри, що характеризують рівень знань, умінь і навичок, особистих якостей, необхідність формування і вдосконалення яких зумовлені сучасними освітніми стандартами і рівнем професійної компетентності конкретних педагогічних працівників.

Цілі визначаються як прогнозовані результати науково-методичної роботи. Постановка цілей та завдань – це є перманентний процес, так як вони не визначаються раз і назавжди. Цільовий компонент є системоутворюючим, який безпосередньо впливає на визначення змісту, форм і методів роботи з педагогічними працівниками.

Основні (загальні) групи завдань, які пов’язані з напрямами науково-методичної роботи:

·       розвиток загальної та духовної культури;

·       нормативно-правове, науково-методичне забезпечення розвитку освіти;

·       фахове вдосконалення;

·       активізація творчої діяльності;

·       дидактичний розвиток;

·       збагачення методичного арсеналу, сучасних типологій навчання, виховання та управління;

·       підготовка до інновацій, науково-методичної діяльності;

·       розвиток готовності до роботи з обдарованими дітьми.

Друга група завдань пов’язана з організацією науково-методичної роботи системи. Це, насамперед, такі:

·       аналітико-прогностичні;

·       організаційне та науково-методичне забезпечення функціонування науково-методичної системи;

·       оцінювання результативності як окремих складових, так і всієї системи.

Зміст науково-методичної роботи – це комплекс культурологічних, методологічних, педагогічних та методичних проблем, рівень вирішення яких забезпечує досягнення визначених цілей та завдань.

Для визначення змісту науково-методичної роботи враховується ряд джерел, якими мають  бути:

·       законодавчі, керівні та концептуальні загальнодержавні документи у сфері політики розвитку освіти України;

·сучасна наука, в тому числі у сфері фаху, психології, педагогіки, нормативно-педагогічна практика, освітні інновації тощо;

·науково-методичний комплекс викладання предмету,  програмно-методичне та інформаційне забезпечення та ін.;

·сучасні технології навчання, виховання та управління;

·світова та національна культура.

На основі визначених джерел формуються основні змістовні напрями, як:

·       поглиблення та вдосконалення філософсько-методологічних знань, необхідних для глибокого розуміння освітньої практики держави, її реалізації у нових соціально-економічних умовах;

·       удосконалення загально педагогічної підготовки як основи професійної компетентності педагогічних працівників;

·       удосконалення фахових умінь та навичок, необхідних для якісної освіти з предмету;

·       удосконалення функціональних знань та умінь, у тому числі з сучасних проблем управління;

·       методичне вдосконалення (технологічне), тобто оволодіння сучасними технологіями реалізації предмету, технологіями створення та використання ефективних традиційних та інноваційних педагогічних технологій, в тому числі комп’ютерних та інформаційних, засвоєння ідей педагогічного досвіду;

·       психологічна підготовка, яка передбачає оволодіння та вдосконалення необхідних об’ємом знань та умінь;

·       загальнокультурний та духовний розвиток педагогічних працівників.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту